pyssellina

Mumin, middagsgäst och avbrutna ögonlock

Publicerad 2012-07-24 10:34:29 i Allmänt,

Visst är jag finurlig med mina rubriker? Jag sitter på jobbet just nu men mår så dåligt av att skriva konstiga journaler så jag måste ta en paus?
 
Förra veckan skrev jag journaler på en familj som heter Mumin i efternamn. Rätt coolt, men det hade varit coolare om de varit svenskfödda eller kommit från Finland iaf... De kom från ytterligare något annat land.
 
Igår hade vi en trevlig middagsgäst hemma. Varför ses vi inte oftare? Jag vill ju bli uppdaterad om knäppa människor, jobb och smink(?)!! =)
 
Men så till sista orden i min rubrik. Avbrutna ögonlock. Kan någon förklara vad det är? Inte jag. Och jag kunde heller inte skriva ut orden i journalen, fast läkaren sa dem så tydligt. Så jag punktade (.....). Usch. Vilken dålig sekreterare jag är. Undrar om jag får sänkt lön nu?
 
 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-07-25 22:03:05

Brutna ögonlock.. Låter väldigt konstigt, blir man gipsad för sånt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela