pyssellina

En flaska Portello

Publicerad 2012-07-08 20:32:59 i Allmänt,

Igår fick jag en klunk av Mircos energidricka. Mmmums. Så idag när jag och Albert var och handlade (blöjor var det viktigaste - till dagis) så köpte jag Portello. Det är nästan samma smak... Sött och sliskigt i alla fall!
 
Just nu sover Albert gott och hans lillebror är på väg att vakna... Samma sak varje kväll... På dagen hälsade/vinkade lillebror till oss på utsidan genom att få det att se ut som en flodvåg som rörde sig i magen, öööööver heeeela magen! Det såg rätt roligt ut.
 
Imorgon är det måndag och ny härlig(?) jobbvecka. Dock så är det lite som händer; Albert ska lämnas på nytt dagis där han ska vara i fyra veckor (håll tummarna för att det går bra!) och på tisdag kommer en "gammal" kollega till Jordbro på lunch och på fredag fyller morfar år. Vad händer i era liv? Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela