pyssellina

Semesterbilder del 2

Publicerad 2011-09-28 20:49:12 i Allmänt,

Lilla familjen har varit utomlands och använt Alberts pass för första gången! I mitten på augusti flög vi till Gran Canaria för en veckas avkoppling! Jätteskönt, god mat och sprattelfisk i poolen!

 Albert var jätteduktig på flyget och sov en del av tiden i sin nya vagga

 I vagnen

 En av mammas drinkar med ett jättelitet sugrör

 Albert sover gott i vagnen och mamma och pappa utforskar staden 

 Om jag inte tar kort på mig själv så hamnar jag aldrig på bild...

   Bilder till studentplakatet? Vad han dricker? Hmm, saft? =)

 Farbror Thomas dricker drink tillsammans med en kossa och en apa




Påminnelse till mig själv: Nästa inläggs rubrik blir "kaskadspya och Vanish"

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2011-09-29 12:28:42

vilken gullig liten kille och mamma

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-29 20:38:19

Lätt ett studentkort!!! kanske iofs inte så pinsamt, men roligt!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2011-09-29 21:38:22

vilken härlig kille

Postat av: Mina

Publicerad 2011-10-08 02:24:47

Nu är det dags för uppdatering igen. Ni har ju varit på semester igen. ; )

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela