pyssellina

Nu är det inpräntat i sten

Publicerad 2011-09-01 21:02:12 i Allmänt,

Idag har det varit en rolig dag. På förmiddagen var vi på bvc och träffade dr Anna. Det var dags för 6-månaderskontroll. Det gick superbra och hon var "stolt" över Albert! Och hans lilla kurva(med vikt och längd) ser jättebra ut!

På eftermiddagen var det dags att ta nästa barn till doktorn/veterinären. Zingoalla skulle få sin årliga spruta mot kattpest och snuva. Det gick snabbt och smidigt men sedan bad jag henne titta på Zingos id-tatuering i örat. Då blev det spott och fräs! Men hon tyckte också den var lite otydlig så vi ska få sätta in ett chip där framöver istället, då de inte gör om tatueringen. Men till rubriken - hon skrev in i datorn att min lilla dam har "ett temperament"! Hon som är så snäll hemma!!! Pinsamt Zingo!

Nu är jag sugen på chokladbollar - någon som kan skicka över några?

P.S. Jag har fått en fråga om var jag säljer min loppissaker. Senast var jag och lillasyster på Vårberg loppmarknad. Där var det heeelt galet mycket folk och rätt billigt att hyra bord. Sen har jag bland annat varit med på bakluckeloppis på Tungelsta grusplan och i Torkladan i Tungelsta. Det är ju jätteroligt!! Ett tips är att det i helgen är bakluckeloppis vid port 73 i Handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela