pyssellina

Bröllop och jäkelskap! Det började med möh...

Publicerad 2011-09-12 12:54:37 i Allmänt,

Bröllop och jäkelskap! Det började med möhippa för cirka två veckor sedan. Vi drog ner T-Blå till Nynäshamn där hon fick ett antal uppdrag som hon skulle klara av under dagen. Vi gick runt på hamnfestivalen, upp till city och ner till minigolfbanan! När vi hade slagit klart på bollarna, och gräset, så åkte vi hemåt för middag, mys och god T-Blå-kaka! Och i helgen var det så bröllopet! Jättefint och jättefina människor! Bilder ska jag sno från min nya kompis V och sen kommer de upp på bloggen! Kram så länge!

Kommentarer

Postat av: Stora syster

Publicerad 2011-09-25 00:26:35

UPPDATERING TACK! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela