pyssellina

Kupongjakt

Publicerad 2011-11-22 22:21:54 i Allmänt,

Är det också en föräldragrej? Att klippa ut kuponger och sätta upp på kylskåpet? Idag har vi utnyttjat kuponger på en klädaffär. Ena kupongen gällde 30% på en vara och den andra kupongen gällde ett 2-pack gratis strumpor. Och sen hänger ju allt ihop med att Albert behövde en ny overall och nya strumpor är väl alltid roligt att få(framför allt när det var Star Wars-motiv på, tyckte pappan)? Hela köpet gick på 207,50. Det tyckte vi var ett bra köp!
Hur spenderade du denna tisdagskväll? Klippa ut kuponger, titta på Glamour eller läsa en bok?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-22 22:36:00

Jag klipper ut kuponger men använder de sällan om de inte är super bra!

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-23 13:42:01

för min del blev det Glamour. Men det var bra klipp ni gjorde.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela