pyssellina

Jag måste nypa mig i armen

Publicerad 2011-11-09 20:28:15 i Allmänt,

Imorgon är det dagen D. Jag vet inte vad jag känner inför det. Ingen större panik egentligen. Jag blir mest ledsen om NI glömmer att gratta mig? ;-)

För övrigt så har jag väl typ magsår eller nåt just nu. På måndag ska jag lämna över lillprinsen till sin pappa för några månader och jag ska vara på jobbet om dagarna. MEN! M har lovat att pussa honom 100 gånger på morgonen och minst lika många gånger till senare på dagen. Annars jäklar.... ;-) Jag får väl återkomma om hur det går?

Men ok. Nu ska jag titta klart på Bonde söker fru och sedan börja tänka på sovning. A somnade redan 19.15 ikväll så det blir nog en tidig morgon...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-10 09:51:38

GRATTIS prinsessan hoppas du får en fin dag, med massor av pussar av lillprinsen(kanske av den stora också)

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-11-10 21:10:28

Jag glömde inte! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela