pyssellina

Snö! den 3 maj 2011

Publicerad 2011-05-03 16:39:01 i Allmänt,

Imorse var vi uppe med Mirco en sväng innan han åkte till jobbet. Och det snöade! Senare på fm, efter lite mer mys och sov i sängen, så var snön borta men det är blött och tråkigt ute. Men det är väl bra för fröna, får jag tänka...

Idag har jag varit på föräldragruppen på bvc. Jag vet inte om Albert var chockad eller bara trött då för han var nog lugnast av alla idag! *stolt* Vi pratade olyckor och sjukdomar. Nu ska vi lusläsa boken vi fick och planschen över farliga grejer som barn kan stoppa i munnen!

Jag har varit kattvakt åt ett par jag känner. De åkte till Ullared en sväng. Tjejen har gått där 2 dagar men ändå så skrev hon idag att hon längtar tillbaka! Efter 5 mil därifrån =) Får se när jag själv kommer dit nästa gång...?


Zingokringlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela