pyssellina

Gnistor, bajs och paintball

Publicerad 2011-05-27 23:36:05 i Allmänt,

Bra rubrik va? Man kan säga att den sammanfattar lite av min vecka.

I måndags kallade jag ner lillasyster till undsättning för en mus i badrummet. Jag stod i godan ro och skulle byta blöja på prinsen då jag i ögonvrån ser en mus trippa rakt över badrumsgolvet!! När syrran kom ner så hittade vi den så klart INTE. Så vi stängde in den och M fick ta hand om den när han kom hem. Han hittade den på en gång, så klart. Den lille rackaren hade klättrat in i tvättkorgen. Sov gott! sa vi till musen då...

I tisdags (eller onsdags? Jag är lite dagblind) ringde jag bvc. Men de ringde aldrig upp mig. För vi var lite oroliga då prinsen inte bajsat sedan i fredags eftermiddag. Men se! När man kallar på bvc så löser sig allt? Får då kom det.............

I onsdags var det ett jävla väder också. Och blixten slog ner väääldigt nära vårt hus då det flög gnistor (njaej, i alla fall 1!) ur vår köksfläkt! Vi blev skitskrajja!

Igår hälsade vi på Sara. Hon har jättemycket hår och är sötaste tjejen i stan ;-)  Sen klippte jag gräset på kvällen.

Idag har det regnat och varit konstigt väder.

Imorgon så åker M iväg till Uppsala för att tävla. Då håller ni tummarna va? Förra året vann de hela skiten, i sin division, så vi satsar på samma i år!!! Pang, pang - here comes the Roughnecks!

Nu ska vi sova - M ska upp vid 5-rycket. Ha en skön helg!!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-28 22:15:56

Alltså kan inte du bli läkare? Så kan du fixa piller till mig när jag behöver, så slipper jag springa runt o pinka i burk (rimmar?)

Sara, är det namnet på sensaste tillskottet? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela