pyssellina

Spa mitt i veckan

Publicerad 2011-07-20 23:43:57 i Allmänt,

Lite vardagslyx mitt i veckan! Lillprinsen somnade strax efter nio ikväll och efter det har jag tittat på tv, duschat och epilaterat(använt epilatorn), eller vad man säger, och tagit bort halvdant nagellack. Just det. Jag har ätit en chokladkaka också som M och jag är värda efter cirka en timmes promenad tidigare ikväll! Och igår var vi ju faktiskt ute 1,5 timme...!

Nu är klockan rätt sent och mitt huvud har kollapsat. Jag sitter och tänker på vad jag ska skriva och försöker komma på vad vi gjort de senaste dagarna men det är tomt i fingrarna. Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela