pyssellina

Snabbaste någonsin?

Publicerad 2011-07-27 21:28:28 i Albert,

Beröm till min lillprins!! Nattningen ikväll tog endast 22 minuter. En del kvällar har vi hållit på i nästan 2 timmar. Det är ju så roligt att vara vaken, fast man är trött, och då gör man allt för att hålla sig just vaken!

Nu ska mamman passa på att ta en dusch, idag har det varit varmt varmt. Just det! Om jag hittade kablarna till mobilen eller kameran så skulle jag visa er en bild på Alberts pass! M har varit och hämtat det idag och han är sååå söt på kortet! (Men det togs ju i och för sig kanske 15 stycken innan något blev användbart...)

God natt på er och jag hoppas på en lugn natt för vår del. Albert får gärna sova länge... ;-)

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-07-28 22:34:44

Troligtvis är Albert sötare än socker på passfotot, allt annat skulle ju va konstigt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela