pyssellina

Skrivtorka

Publicerad 2011-01-11 21:15:00 i Allmänt,

Ojoj, mitt nyårslöfte kanske skulle ha varit att blogga mer? Jag har jättemycket i huvet men får liksom inte ner det på "papper". Och så står jag i duschen, eller sitter i bilen, och vet precis hur jag vill skriva ner det men sen är det som bortblåst.

Men vad har hänt sen sist? Jag har tänkt på min pappa som skulle ha fyllt 60 år förra veckan. Jag har jobbat några dagar, varit ledig mitt i veckan (röda torsdagen), köpt tantskor/tofflor med "klack" på för att skona mina hälar, jag jobbade hela fredagen och sedan kom svärmor och man förbi. Svärmor fick gå lös och damma i nya badrummet!! Sen har vi plockat in grejer där, för att tömma ett annat rum, för att kunna tömma det sista rummet som måste bli tömt så att vi kunde börja måla om väggarna! Hänger ni med? Men fint blir det!

Kommer ni ihåg hur badrummet såg ut sist jag visade er?

 

Tänk att allt är på plats nu! Badkaret med de fina tassarna står där i hörnet, bredvid toaletten! Och duschhörnan och nya tvättmaskinen och nya torktumlaren! När tror ni att jag får upp bilder på hur det ser ut? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela