pyssellina

Maskning

Publicerad 2011-01-21 08:50:15 i Allmänt,

Är det en maska på strumpbyxan? Är det någon som maskar/tar det lugnt?

Nej. Det är Lillan som har mask i rumpan! Och elaka mamman försöker proppa i henne leverpastej där hon gömt mosad tablett. Det går bra till en början men sen överlistar katten mamman...

Och dagens läge: Till veterinären. Om en halvtimme åker jag och Lillan till farbror doktorn för en koll av höger bakben. Sedan igår morse har hon inte ätit och haltar. Sedan igår kväll stödjer hon inte ens på benet och hon skriker till då och då av smärtan. Plus att M hittade en glasbit i pälsen på henne igår. Har hon varit i växthusen och ramlat ner eller har hon krockat med en bil? Ingen idé att spekulera utan vi får se vad doktorn säger.

Håll tummarna allihopa så återkommer vi med information! Kram!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-01-21 09:14:59

Hoppas det går bra!

Postat av: mina

Publicerad 2011-01-21 10:49:40

Vi håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela