pyssellina

Änglagård 3

Publicerad 2011-01-01 22:29:55 i Allmänt,

Om du har sett 1:an och 2:an så måste du ju se 3:an!!! (Med 3 utropstecken!!!) Helt klart rolig och sevärd! Den intogs(insågs?) i Brandbergen med mor och storasyster en kväll som denna! Tidigare idag har det varit slappt
- konstigt att man kan känna sig bakis fast man endast drack några sippar(klunkar?) bubbel igår?

Maten blev inte som M tänkt sig men ändå väldigt god! Vi skyller allt på att potatisen var seg på att bli färdig(mjuk?). Och efterrätten, som dock fick intas efter 12-slaget, var också god men liiite rinnig fyllning. Det skulle bli en chokladfudgetårta, vilket det också blev, men jag missade att koka själva fyllningen tillräckligt länge så den stelnade liksom aldrig. Men nu vet jag till nästa gång! Jag tror det kan vara en kaka för Leffe =)

Raketer såg vi och smällde vi också av inatt! De största raketerna blev vi inte så imponerade av men de mellanstora var fina! Och sen hade vi en väldigt bra utsikt mot Hammarängen i Krigslida och mot Tungelsta! Nästa år ska vi ha en(två?) stor kista/trälåda som vi ska dela med lillasyster och Micke! Rock´n´roll liksom!

Gott nytt år alla kära läsare! Hur kommer ert år att fyllas? Mitt kommer att bli händelserikt ;-)

Kommentarer

Postat av: Leffe

Publicerad 2011-01-03 22:07:18

Mmm kaka.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela