pyssellina

A dedication to

Publicerad 2011-01-05 19:54:07 i Allmänt,


HANNA!

Världens bästa lillasyster!

Grattis på namnsdagen!

I söndags var hon och jag på Globen. Det var dags att se Disney On Ice! Jag har tjatat på henne i några år att få följa med henne och hennes kompisar när de har varit och tittat på det. Men se! Det fick jag inte... Men nu var det så dags! Vi satt rätt högt upp men utsikten var bra ;-)

Har ni förresten hört att hon är rätt klantig? När vi bland annat skulle köpa läsk och popcorn innan showen så hade hon ner en pappersmugg med sugrör i, ner på kassaapparaten. "Förlåt, förlåt" kved hon till tjejen bakom kassan som tittade irriterat på henne. Jag kunde dock inte hålla mig för småskratt då det egentligen var kassörskans fel som hade typ tusen grejer på den smala disken. Anyway. Sen skulle vi slå oss ner på stolarna och det gick ju bra, fast vi hade flera stora påsar efter att ha gått en sväng i Globens centrum... Sen kom det en familj som skulle förbi oss. Då bestämde sig lillasyster för att ha ut läsken, som som tur var stod på golvet. "Det gör inget" sa pappan i familjen, "är det Fanta?" =)

Showen? Den var rolig och de var jätteduktiga på att åka skridskor!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2011-01-08 18:31:03

Vad roligt för dig att du äntligen fick följa med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela