pyssellina

Från fästing till luciafirande

Publicerad 2011-12-13 10:22:33 i Allmänt,

Vilken "vinter"! Ingen snö, lite halka, mycket blåst och ingen julstämning? Idag är det 13 december vilket innebär Luciadagen. På bussen imorse tittade jag ut lite sömnigt och får se jättemånga marschaller längs vägen till jobbet! Duktigt, Haninge kommun! Då började julstämningen komma in i min kropp...! Och på fikarasten på jobbet hade chefen köpt lussekatter. Mys, mys!

Och glad lucia till alla er!! (För mig blir det inget mer luciafirande då vi ska ut med jobbet och äta på restaurang ikväll. Inte dåligt det heller i och för sig!)

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2011-12-16 13:21:13

ja visst var det fint med alla marschaller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela