pyssellina

Trött på musar

Publicerad 2011-08-05 20:01:38 i Allmänt,

Prideveckan är igång ;-)

Och jag är trött på att jaga möss och ödlor. Inomhus. Senast igår så såg M i ögonvrån att Zingoalla kom nerför trappan, då han stod i hallen. Nähä. Det var ju en musjävel. Man kan säga att vår dammsugare får jobba hårt! Just det, vi kanske ska byta påse snart.... he he.

För övrigt så är vi också trötta på för lite sömn. Nu tänkte vi börja introducera välling till pojken om kvällarna - så han blir mättare och sover längre?

Nu är de sista vinbären plockade också, de svarta. Ser fram emot safttillverkningen, det brukar locka fram skratt =) (då både mor och jag glömmer varje år hur mycket socker och hur saftmajan ska plockas ihop och i vilken ordning allt ska göras).

Ikväll har vi grillat grillspett. Varför gör man inte det oftare?

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-08-05 23:45:53

Linas hemmagjorda saft är världens godaste! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela