pyssellina

Litet bildregn

Publicerad 2011-08-12 17:47:17 i Allmänt,

När jag skrev rubriken kom jag att tänka på vilket jävla regn det var häromdagen! Det började med lite muller på förmiddagen och övergick i värsta regnet och blixtar och riktigt läskig åska. Fönstrena skakade!!! Lille Albert sov sig igenom det värsta och jag låg bredvid honom och var rädd ;-)

 
Vi har målat Alberts nya säng, och när delarna skulle torka hängde vi helt enkelt upp dem!


Anisbasilikaplantor i massor! Nån som vill ha? Man kan nog ha den både i desserter och matlagning?

 
Blommor!

 
Och sist - men inte minst - Alberts passbild! Kommentarer på det? ;-)

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2011-08-12 18:51:12

det sötaste passet jag har sett

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-08-15 16:58:59

Haha säng på torkställningen =) Anisbasilika låter gott!

När åker ni? Eller har ni redan åkt kanske? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela