pyssellina

Uppskatta alltid en dusch!

Publicerad 2011-04-17 20:34:43 i Allmänt,

Herregud! Har ni tänkt på vad skönt det är att duscha? Vad skönt att bara höra ljudet av vatten som strilar och inga skrik? =)

Här är det fullt upp "som vanligt". Jag blev sjukskriven i torsdags så att M kan vara hemma och ta ut föräldradagar. De kan vara skönt att få lite avlastning ibland och att vi kan hjälpas åt med KOLIKbarnet! Stackaren. Men vi ska nog berätta när han blir stor vad han gjorde som liten - och kanske köra med utpressning att han får ta hand om oss när vi blir gamla? (Precis som min pappa alltid kommenterade att vi skulle göra när han blev gammal...)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela