pyssellina

Mat, godis och klappar

Publicerad 2010-12-26 11:54:17 i Allmänt,

Så var den här julen över? Vi tillbringade julafton hos Mina och Hasse. De hade dukat fint - i hallen...... =) Vi åt mat, öppnade klappar (som bara tog 1,5 timme?) och sedan fikade vi. Lillasyster bestämde sig för en liten nap på sängen så där somnade hon! Konstigt - hon är så trött nu för tiden??

Och vet ni vad? Nästa söndag, typ den här tiden, är jag på väg till Globen! Jag och lillesyrran ska gå och se Disney on ice!!! Jag ser verkligen fram emot att få snurra på Mimmi-ficklampan och äta popcorn ur en hink! Utöver den braiga julklappen hade jag tydligen varit rätt snäll i år =) Jag fick massor med pysselsaker (för att både sy, klippa och klistra), handdukar, sängkläder (som matchade skiiitbra till sovrummet), choklad och en massa bra-ha-saker-infor-det-som-komma-skall =) Tack! Älskar er!

Igår var det dags att gå ner en nivå på vuxenskapet - då var det dags för julfirande med småkusinerna i Tungelsta! Där blev det också god mat, lek med katten, lek med nya julklappar (framför allt Lego Kingodm och Belleville) och en och annan godis!

Idag? Antingen åker jag över till mor och tvättar kläder (jippi.....), tittar över pysselsakerna och börjar sy lite, eller bara slappa? Jag har redan börjat med det sistnämnda - har tittat på Bonde söker fru-avsnittet från i onsdags!

Dagens fråga: Har ni varit snälla i år? (Leffe har tydligen det iaf - ingen dålig julis där inte!!)

Kram!

Kommentarer

Postat av: mina

Publicerad 2010-12-26 22:03:26

Tack själv för en mysig jul o alla julklappar! Nästa år blir nog lite annorlunda! : ) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela