pyssellina

Julstämning?

Publicerad 2010-12-05 19:31:15 i Allmänt,

Har ni kommit i julstämning än? Idag är det andra advent. "Och vi tänder ett ljus i advent..."

(Här skulle det ha varit fint med en bild på mina julpynt men med den nya mobilen så fattar jag inte hur jag ska föra över bilder från mobilen till datorn...)

I fredags var det Coop Christmas show på Globen! För tredje året i rad åkte vi tjejer och tittade på det. Artiser var Darin, Måns Zelmerlöv, Lena Ph, Orup, Jill Johnson och "Jerka"! Det var toppen! Temat var soul så det var både nya och gamla låtar.

Igår och idag har jag dammat huset. Det har legat fint fint byggdamm överallt och det mesta är nu borta. Först efter det kände jag att jag ville julpynta lite så nu är det också gjort!

M har jobbat vidare i badrummet/tvättstugan. Jag har tagit finfina bilder där inifrån som jag också hade tänkt visa er men jag jobbar på problemet att få in bilderna... I fredags kan jag säga i alla fall att en dörr spikades igen och två fönster byttes ut. Igår hade vi ett turkost badrum och idag är det vitt (massa olika typer av isoleringskladd).
Nu ska jag ut på det stora Internet och titta på badrumsmöbler!


Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-12-06 11:53:23

du glömde skriva att du fick hjälp med städning av köksskåp....kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela