pyssellina

Julskinktoast

Publicerad 2010-12-27 18:53:03 i Allmänt,

Den du! Vad gör man med överbliven julskinka, mogna avokado, ost, lite rödlök och bröd från frysen? En toast-middag! Det blev riktigt gott, nästan lika gott som lillesyrrans liknande toast med kyckling!

Nu ska jag ta en dusch och sen somna i soffan =) Vaddå? Det är ju måndag!!!

p.s. Har förresten plockat upp glassplitter från min tavla jag har stående i trappan. Imorse var det en katt som var lite snabb i kurvan, i trappan, och snubblade in i den...


Och det var den här lilla skiten som gjorde det!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-12-29 07:52:47

Det var toasten som gjorde att hon hade så bråttom i kurvan tror jag, hon blev ju sugen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela