pyssellina

Är det dags nu?

Publicerad 2010-12-31 10:18:16 i Allmänt,

Igen?

Är vi redo för ett nytt år? Ja, vi har inte så mycket val med tanke på att det är 2011 om 14 timmar! Jag tänker inte gå in på vad som hänt under året utan det får ni tänka på själva... Det ni absolut ska tänka på är era nära och kära. Uppskatta dem, ring till dem, skriv ett vykort, ge en kram!

Om vi snabbt ska prata om veckan som gått så har den gått.. snabbt faktiskt! Det gick lättare än jag trodde att vara ensam sekreterare på jobbet, jag fick mina vanliga små tysta raseriutbrott och sa hej då till en kär kollega som slutar. =(
Igår var jag ledig och så även M. Han hade tidigare under veckan varit till Ikea och köpt skåp till tvättstugedelen i vårt nyrenoverade badrum/tvättstuga. Han och brorsan Thomas skruvade ihop skåp och satte upp dem. Senare på kvällen hjälpte jag till med luckorna och handtagen. Blev himla najs faktiskt! Jag lovar att lägga upp bilder - for inspiration maybe?

Nä, nu ska jag gå och väcka min katt som fortfarande sover! Ut i solen! Det är snö! Det är nyårsafton! Och kom nu ihåg min femte mening i detta inlägg! KRAM på er och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2011-01-01 10:59:10

Kram och gott nytt år.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela