pyssellina

40 minuter för en pizza

Publicerad 2010-12-23 08:03:53 i Allmänt,

Uppe med tuppen på sin lediga dag! Jag har hunnit äta frulle, duschat, städat lite och flyttat bilen så att rörisen kan komma in på gården och så att jag kan komma ut vid halv 10. För då ska jag ut i kaoset - shoppingcentrumet! Igår var jag också ledig, tog en sovmorgon, ringde en gammal kär kollega och pratade i typ 50 minuter och sen åkte jag och mor och handlade. Mat!

I helgen var det typisk tjejhelg - men utan sprit. Jag och min lilla familj tog bilen och åkte till Ullared för att shoppa loss på Gekås! Det var verkligen lagom mycket med folk, man kunde gå runt utan att knuffas och stångas med vagnarna. Och ja, vi hittade en del. Bilen hem var fullsmockad! Mina och mamma som satt i baksätet hade både smurfleksaker, kuddar och jag vet inte vad i famnen =)

MEN! Är det meningen att det ska ta 40 minuter för att få en pizza i Ullared? På lördagskvällen så gick vi till poppisstället Stantos för att få en varm pizza. Det hela slutade med att vi gick tillbaka till Ica och köpte en landgång. Det var minst 5 personal som jobbade på restaurangen och de hade cirka 10-15 pizzabeställningar före oss. Men ändå! så skulle det ta 40 minuter för en pizza! Inte okej! Mamma sa att hon ska skriva ett brev till Boris (varuhuschefen) och jag ska skriva ett brev till Ullareds kommun. Klaga liksom!

Till sist så hoppas jag att ni är klara med julklappsköpandet? Ikväll blir det nog att slå in paket för mig och göra skinka för M. Det är han faktiskt grym på! 72 grader är hemligheten?

Om vi inte hörs innan imorgon - GOD JUL TILL DIG!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-12-23 10:26:38

40 min för en pizza.. inte bra. Måste vart en jädrigt speciell pizza set.. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela