pyssellina

Ofrivillig promenad

Publicerad 2010-08-30 19:43:28 i Allmänt,


Efter middagen bestämde jag mig för att gå ut och leta efter Zingoalla. Jag gick runt kvarteret och ropade och tittade. På raksträckan som går parallellt med vår väg (Frideborgsvägen) tyckte jag mig höra några små mjau men såg ingen katt. Så jag fortsatte min vandring. När jag nästan var hemma igen så ringde M och sa att hon var inne. Var det henne jag hade hört, tro? Till min förvåning så svarade hon inte på det, när jag frågade henne.. Men det här är i alla fall den längsta tiden min tjej varit borta. Kanske man får vänja sig? Nej, det hoppas jag inte.

Trevlig kväll på er allihop. Nu måste jag viiiiiiiiiila för jag blev helt slut efter min promenad.

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-08-31 21:32:28

vad skönt att hon kom hem, buskatt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela