pyssellina

Mississippi mud pie

Publicerad 2010-08-05 18:25:05 i Allmänt,



Japp! Så ser den ut!

M ska bort nu fredag-söndag och jag ska ha ett litet tjejparty (2 personer) på lördag. Vi har pratat fram och tillbaka om vad vi ska äta och framför allt vad vi ska ha till efterrätt! Personen i fråga sa "choklad". Och när jag hittade den här lite kladdkakeaktiga med ringlande kolasås över så tänkte jag "perfekt"! Personen i fråga har också en förkärlek till kolasås (tidigare år att blanda kolasås, ketchup och cola på McDonald´s).... De runda små vita grejerna på kakan är mini-marshmallows.

Idag på jobbet var ingen bra dag. Men det verkade en läkare tycka som skrev i ett meddelande till alla klockan 16,30 "tack för idag, vi ses imorgon." Han kanske tackade för att vi kämpat, i och för sig...

Kommentarer

Postat av: Leffe

Publicerad 2010-08-06 07:58:23

JaaaaaaaAAAAAAaaaaaa!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela