pyssellina

Mardröm i natt

Publicerad 2010-08-06 07:32:46 i Allmänt,

Usch och fy för spindlar. Och jag vet inte om det är en kompis till mig som smittat mig med konstiga/farliga drömmar? För i natt har min moster, tror jag det var, jagat en stor tarantellaspindel med ett elracket (som man fångar getingar eller mygg i). När hon väl fick tag i den så skrek den så högt, så högt när den fick "elchocker". Till sist trodde hon att den var död och släppte på racket. "Nej!" skrek jag då. "De luras bara" och så fick hon hålla den på ett tag till..

Slutsats: Dags att stänga fönstrena om nätterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela