pyssellina

Klös och fräs

Publicerad 2010-08-20 07:52:29 i Allmänt,

Jorå! Jag fick se en helt ny sida av min lilla tjej igår eftermiddag, hos veterinären! I bilen dit låg hon snällt ner i buren och blundade. När vi kom in och anmälde oss låg hon snällt ner dock lite nervös. När vi kallades in på ett rum för sprutan så låg hon ner och blundade. Japp! Hon ville inte ut ur buren. Vi höll buren upp och ner och fick dra ut henne... Sprutan gick snabbt att ge men sen ville ju jag att tjejen skulle titta på hennes två mittersta bakklor också och då blev det till att hålla i nackskinnet. Hon fräste och visade tänderna, försökte klösas och var allmänt otrevligt. Zingo alltså. Men de var bara några mm för långa och det var ingen fara, om de inte växer ännu mer. I bilen hemåt så låg hon ner igen i buren och blundade. Knäppiskatt! =)

Dags för reklam! På lördag ska ni väl ändå bege er till Rudan? Det är Haningedagen! Massa utställare, privata som föreningar som företag. Och på kvällen är det musik och underhållning. Rädda barnen ska självklart vara där och vi kommer dela ut ballonger, ha fiskdamm för barnen och alla har chans att skriva ner en fråga som ska ställas till kommunpolitikerna på måndag kväll i Haninge. Det börjar klockan 12!

Nu ska jag jobba sista dagen på veckan här på jobbet. Wish me luck =)

 

 

Kommentarer

Postat av: Mina

Publicerad 2010-08-20 18:16:49

Jag kommer på lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela