pyssellina

Ingen rubrik?

Publicerad 2010-08-18 19:03:59 i Allmänt,

Hej allihopa! Saknat mig?

Vad har hänt sedan sist? M kom hem natten mellan söndag-måndag. Och då blev ju Zingoalla lite knasig och förstod inte om hon skulle sova eller inte. Hon somnade om en liten stund men ville sedan envist vara uppe (och prata lite med mig) från klockan 5! Sedan har det varit jobb och jobb och idag är det lill-lördag och det firar vi nog med att "slagga i soffan" och titta på en film? M skulle ha klippt gräset idag men det är så förbannat fuktigt och blött i gräset så det gick inte. Han var jätteledsen för det. Istället grillade han laxhamburgare och jag gjorde potatismos och till det hade vi aioli och tomater. Mums!

Något roligt då? Vår kompis Sune fyller år idag - grattis lillponken! Och vill ni läsa om något oooootroligt sjukt så kan ni gå in på Leffes blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela