pyssellina

Ingen pass-panik!

Publicerad 2010-08-02 20:08:27 i Allmänt,

Det gick så bra, så bra, att ta nytt pass! Jag visade mitt körkort och vips! så kom alla mina uppgifter fram på en skärm. De tog kort på mig och mina fingeravtryck, jag skrev min signatur, betalade 400 kronor och så var det klart!
Efteråt träffade jag storasyster i Handens centrum. Vi strosade runt lite, åt mat och träffade på lilla Julia (Minas kompis Cattis dotter). Hon sov dock men var söt ändå!

Kommer ni ihåg planteringen jag höll på med i våras? Den där jag skulle försöka rädda hallonbuskar och vi planterade magnoliabusken? Man kan säga att det har vuxit där i alla fall! Hallon verkar vi inte få några i år men kanske nästa? Jag satte ju även ut lite blomfrön och de har kommit upp fint. Just nu blommar solrosorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela