pyssellina

*host, host*

Publicerad 2010-08-27 19:03:22 i Allmänt,

Usch! Egentligen skulle jag sitta på en trevlig restaurang på Söder just nu, med tjejerna från jobbet. Men vad händer? M har smittat mig med ont i halsen och nu har även täppthet och rinnande snuva kommit............ Men jag hoppas att de har trevligt utan mig =)

Om ni har vägarna förbi Uppsala imorgon så tycker jag att ni svänger in där. M och hans killar ska tävla i paintball. Go Roughnecks, go! Skjut ut alla på andra laget, ta flaggan och vinn!!!!!!! Jag kommer antagligen inte orka åka dit och titta eftersom jag blivit smittad med ovanstående. Suck.

Trevlig helg på er! Vad är era planer?


Zingoalla som bebis

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-08-28 12:56:12

gullig bild på zingoalla.

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-08-28 12:56:51

krya på dig.

Postat av: MIna

Publicerad 2010-08-28 14:45:33

Jag är också snuvig men jag kan inte skylla på M. Får skylla på mina kollegor...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela