pyssellina

Hjälp - någon?

Publicerad 2010-08-11 11:24:47 i Allmänt,

Attans vad klantig jag är! För ett tag sedan, innan sommaren?, så rensade jag i bildarkivet här i bloggen. Tänkte att "de här bilderna kommer jag inte lägga upp fler gånger så de tar jag bort". Det var ju jättesmart av mig för idag när jag skulle kolla ett gammalt inlägg så märker jag att där bilderna ska vara så är det bara en ruta med ett kryss i... JA! Man måste visst ha kvar bilderna i arkivet heeeela tiden...

Så då vet jag vad jag har att göra de närmaste dagarna? Vad ska du göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela