pyssellina

Funderingar en tisdag förmiddag

Publicerad 2010-08-10 08:56:52 i Allmänt,

- Varför har inte grannen någon brevlåda?

- Varför har M minst två stora blåmärken på kroppen?

- Varför är jag trött?

- Varför ska jag träffa min storasyster och mor ikväll?

- Varför har min lillasyster börjat sticka?

- Varför måste Zingoalla krypa upp i sängen och lägga sig i min vänstra armhåla fast det inte finns någon plats då jag ligger på sidan ihopkrupen i typ fosterställning?

- Varför ska min moster låna Zingoallas kattbur? (Detta är nog den roligaste frågan!!!)

Svaren kommer - jag lovar!


Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-08-10 09:42:36

du ska träffa din mor och storasyster ikväll för att du saknar dom!??

Postat av: Storesyster

Publicerad 2010-08-10 16:46:08

du ska träffa mig o mor för att du får en god middag o att vi ska skratta tillsammans. var det en svår fråga? : )

O frågan om vår lilla syster Hanna har jag inget svar på... hon är knasig, gammal..? ; )

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-11 08:56:42

Fråga nr 1, han ser inte så han behöver ingen post, 3 Jag veeeet.. vitaminer.. :p och 5, jag veeeet.. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela