pyssellina

Dagen efter...

Publicerad 2010-08-01 10:02:49 i Allmänt,

Det var inget party-party igår men vi kom väl hem vid 23-tiden på kvällen. Och det var nästan så att vi rullade hem! Vi hade då ätit hårda kakor, blåbärsbullar, "ekorrbon", kärleksmums och så chokladtårta (som bara smälte i munnen!). Och Hanna öppnade paket. Hon fick allt från blomdekorationer, halsband, kompost, ljuslykta till guldarmband (som dock var för långt så hon måste byta/eller korta av det)! Senare på kvällen när släkten åkt hem så blev det "systerskvaller" - ha ha! Nån gång då och då pratar vi av oss med varandra om kompisar, släkt och inredning =)

Idag är det söndag och M är på paintball-träning i Strängnäs. Och jag ska ut och spreja getingfällor. Ja! Vi hade ju getingmördarna här för nån vecka sedan och sedan dess beter sig de, de som överlevde, som galningar! De kan ju inte "åka hem" så de letar nya bon och mat. Och rakt in i våra fällor. =) Så nu ska jag alltså ut och spreja Radar in i de fällor de fastnat i! Död åt getingarna!

Just det! Glömde kameran hos Hanna igår så bilderna från tårtkalaset får ni vänta på!

Kommentarer

Postat av: Storesyster

Publicerad 2010-08-01 10:50:36

Tack för igår! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela