pyssellina

Chokladfondant, nässprej och Kärleksbarnet

Publicerad 2010-08-28 19:59:49 i Allmänt,

Oj vilken massiv rubrik!!!

Idag har jag gjort typ INGENTING! Kurerat mig genom att ligga på soffan och läsa bok, Donna Leons Dödligt arv. Sen fick jag en inbjudan om middag hos mor så då åkte jag dit. Korvgryta med potatis och grönsaker. Mums. (M åt middag med killarna efter tävlingen i Uppsala. De kom tvåa förresten!!)

I alla fall. Nässprej. Hur många av Sveriges befolkning är beroende av det? Min mamma och lillasyster hade en period för några år sedan då de använde det typ hela tiden. Men nu har de hittat tillbaka till en gammal klassiker - "luktpinnen" med smak av mentol(?). Kanske man ska investera i en sådan? ;-)

I alla fall. Kärleksbarnet. Det var en serie som gick på 90-talet och handlade om familjedrama i Rio de Janeiro. Den gick mitt på dagen och lagom tills att mamma hämtat Hanna från skolan. De båda två satt som bänkade framför teven! Kom att tänka på det idag ;-)

Chokladfondant. Det åt jag till frukost imorse kl 6,00. Lillkillen Sean sov hos oss inatt då de skulle åka iväg tidigt imorse. Han kom direkt från jobbet igår och hade med sig öl till sig och M, och jag fick chokladfondant. That´s a good deal? =) Den var härligt krämig i mitten............ Mums igen för andra gången i det här inlägget!




Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-08-29 08:49:30

Alice och Sven tittade också på den, tänk om de kunde sända den igen

Postat av: Leffe

Publicerad 2010-08-30 15:37:13

Jag vill oxå ha såndära chokladkladdgrejja!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela