pyssellina

Äntligen min älskade...

Publicerad 2010-08-15 17:23:40 i Allmänt,

... så är du hittad! (Nej, jag refererar/tänker inte på mr M då han är borta den här helgen med och inte kommer hem förrän sent ikväll!) Jag har sedan semestern uppe i lappriket trott att jag tappat eller glömt min bästaste pincett där uppe. Jag har till och med börjat titta runt på att köpa en ny (fick ett tips att det finns jäkligt bra på apoteket som endast kostar runt 30 kr!) men jag har inte kommit så långt.

Men nu! För 10 minuter sedan, efter att jag duschat, så skulle jag flytta på necessären i badrummet och vad sticker inte ut där? Den rosa pincetten! Nej, jag har tydligen inte grävt eller ruskat om i necessären tillräckligt?

Snart bär det av till lillasyster igen (andra dagen på raken!) för att äta rester. Det var jättegott igår och killarna (Micke och Mackan) var jätteduktiga på att grilla. Till det hade Hanna gjort lite fusk-hemmagjord potatissallad, jag tzatziki, mamma bakat bröd med mera. Apropå igår så tror jag inte att vi, Mina och jag, gjorde bort oss allt för mycket? =) Nej, vi höll oss lugna och hjälpte till med dukningen och avdukningen. Och vi fick stanna ända till halv 11! Var vi snälla, Hanna?

Kommentarer

Postat av: Mina

Publicerad 2010-08-15 22:15:58

JAG tycker i alla fall att vi var snälla! : )

Postat av: mamma

Publicerad 2010-08-16 09:30:25

jag tror hon var glad att ni kom...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela