pyssellina

Aldrig mer..?

Publicerad 2010-08-08 18:00:16 i Allmänt,

Kladdigt värre! Både på matfronten och spa-andet igår! Middagen blev god och efterrätten visste ni ju vad jag tänkt göra... Resultatet blev inte lika fint som på bilden i boken men lika god som den beskrevs!



Efter matintag och lite vila så var det dags för hemmagjord hårinpackning och ansiktsmask. Kladdigt! Men det luktade gott av honungen =)

Okej. Och så till slut blev det polish av naglarna och det oundvikliga - Sing star! Någon som vill testa? Jag har allt från tyska låtar till Roxette till melodifestival-Ryback!!!

Idag har min mor hjälpt mig att ta upp sista potatisen. Allt som allt har vi väl fått ihop cirka 15 kg potatis, varav mandelpotatis cirka 5 kg. Gottigottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela