pyssellina

Sovmorgon

Publicerad 2010-04-29 10:17:58 i Pyssel&ting,


Efter lite sovmorgon så ska jag nu ta tag i mitt liv! Nä, inte riktigt kanske (behöver jag det?). Jag ska ut och jobba i trädgården då jag är ledig idag och imorgon! Jippi! Jag valde de regniga dagarna! Jag ska försöka få ordning på några nygamla rabatter, kanske det kommer bild på det senare.
Ang armbandet jag gav till en kär vän i helgen så ser det ut så här:



Blå glaspärlor i olika former och en medalj där det står "BREATHE" på. Gillar ni det?


Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2010-04-29 17:35:15

Det var fint.

Postat av: Anna Holmberg

Publicerad 2010-04-29 23:21:23

Mycket fint lilla Lina. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pyssellina

HEJ! Jag har många idéer, funderingar, frågor och åsikter. En del av allt kommer ni få läsa i min blogg. Det kommer säkerligen också skrivas en del om lilla katten Zingoalla. I februari 2011 kom lille Albert till världen och han är också värd att skriva om <3 Kram på er!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela